آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ساعت بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا| پرسپولیس به مصاف گوآ می‌رود

  • کد خبر: ۶۴۹۷۰
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
  • ۳
ساعت بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا| پرسپولیس به مصاف گوآ می‌رود
نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به جز استقلال امشب نخستین دیدار دور برگشت مرحله گروهی را برگزار می‌نمایند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب آغاز می‌شود و پرسپولیس باید از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف گوآی هند برود. پرسپولیس تاکنون در هر سه دیدار خود در این تورنمنت پیروز شده و با امتیاز کامل در صدر جدول قرار دارد.


الریان قطر و الوحده امارات نیز از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهندرفت. دیدار رفت دو تیم با پیروزی دقیقه آخری الوحده امارات با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید.


تراکتور نیز از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف نیروی هوایی عراق خواهدرفت. تراکتور در هر سه دیدار دور رفت خود به نتیجه تساوی رسیده و برای صعود باید طلسم را بشکند.


پاختاکور و الشارجه امارات از ساعت ۲۲:۳۰ دیگر دیدار این گروه را برگزار خواهندکرد.


فولاد نیز که در دور رفت به ۵ امتیاز شیرین دست یافته، امشب باید از ساعت ۲۲:۳۰ باید به مصاف النصر برود. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید. دیگر دیدار این گروه بین نماینده اردن و السد قطر برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
چرا بازی های استقلال ساعت ۲۴:۳۰دقیقه شروع میکنه ولی بازی های پرسپولیس ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه شروع میکنن
حمید رضا محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
عشق فقط پرسپولیس ❤❤❤❤❤❤
تا آخرین نفس پرسپولیسی‌ ام ❤❤❤❤❤❤
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
عشق فقط پرسپولیس
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->